Creamailer luo automaattisesti kaikista linkeistä seurattavan version, jonka avulla tieto klikkauksista saadaan tallennettua analytiikkaan. Analytiikkaan ei tallennu tietoa klikkauksesta, jos klikkaajaa ei tunnisteta.
Klikkausprosentti
Analytiikan Klikkasi linkkiä -kohdasta näet linkkien avanneiden prosentuaalisen määrän (CTR).
Klikkausprosentin laskentakaava:
50 % klikkausprosentti tarkoittaa, että jokaista 100:aa avattua viestiä kohden 50:stä on klikattu linkkejä.
Miten nostaa klikkausprosenttia
Klikkausprosenttia voi nostaa monin eri keinoin. Voit esimerkiksi testailla erilaisia otsikoita, vaihdella lähetyspäivä sekä aikoja, linkittää kuvia, käskeä lukijoita klikkaamaan ja segmentoida viestit oikeille kohderyhmille.
Mittauksen käyttöönotto
Ominaisuus on oletuksena käytössä. Voit kytkeä se pois seuraavasti:
- avaa viestiluonnos
- valitse Perustiedot-välilehti
- klikkaa Lisätoiminnot -linkkiä
- poista valinta kohdasta Kerää analytiikkaa klikkauksista
Kommentit
0 kommenttia
Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.